Ett år till nästa gång!

Igår var det Eurovision, och naturligtvis satt vi alla klistrade framför tv:n. Fem länder fanns representerade i huset, men bara 4 var med och tävlade. Och för att skryta lite så fick Sverige bästa placeringen av dem alla.

Men jag har en teori. Att röstningen var uppgjord.
För både Holland, Frankrike, Slovakien och Österrike gav Sverige 10 poäng om jag inte missminner mig.

KOPPLERI!

Så för att bevara husfreden i vårt lilla hus gav alla dessa länder Sverige 10 poöng!

Men jag gråter väl inte för det!

...Även om Moldavien var klart bäst!

GO MOLDAVIEN!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt klart med om att Moldavien borde ha vunnit!

Men har du kollat vad han säger om Britney Spears på den svenska versionen? Tror det är efter Tysklands bidrag :P

2011-05-15 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0