Man ska ha husvagn!

Imorgon ska jag kampera igen!

Men denna gång är det inte med 24 små scouter utan med EVS-volontärer från hela Holland och Belgien!

Vi ska hålla till på en camping utanför Amsterdam och sen vet jag faktiskt inte så mycket mer. Det jag vet är att Yogi och jag precis har fått ihop två tält och sovsäckar så att det räcker och imorgon kl11.16 går tåget mot en helg av vildmarksliv.

Vi ber till Darwin att solen ska skina på oss i detta land som regnet älskar och att vi inte fryser ihjäl. Men vi har ju i alla fall varandra, det är alltid något.



En bild från sommarens tältning.

Då var det blött, sura strumpor i taket, myggor, triangiakök men vi hade ju i alla fall en kladdkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0