SNEL HEST!

Idag har jag befunnit mig på en rygg av en häst.

I hela 20 minuter.

Det är över 11 år sedan som jag senast befann mig i den situationen, så lite ringrostig var man allt. Men tygelgreppet fanns fortfarande kvar i ryggmärgen.

Och jag höl mig kvar hela tiden. Överlevde även 200 meter i trav. BRA GJORT!



Idag har jag även fått en väldigt fin teckning av Hanna. Den sitter nu på väggen i mitt rum.

Hon har daglig verksamhet på stallet, och hennes komentarer gör att man ramlar av stolen av skratt. Jag har nog inte träffat en människa som är så rätt på, komisk och underbar som hon är.

Hon har t ex bjudit in sig själv till mitt och Jonathans bröllop, som inte ens vi visste exsisterade.

Hon har även redan kommit på vad hon ska ge oss i bröllopspresent.

Det kallar jag driven människa!




Kommentarer
Postat av: Malin

var det inte tänkt att teckningen skulle vara bröllopspresenten? För i så fall borde det betyda att bröllopet snart kommer ske! (Man kan ju inte få presenten om man inte gifter sig) ;)

2011-05-19 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0