A piece of Sweden!

Nu var det länge sedan, men som ni vet gör ju alla kända bloggare pauser ibland, och så även jag.
Fast ag kan väl inte riktigt kalla det paus, mer en vecka av äventyr!

Sas-i-las-en ankom till Svålet söndag kväll efter att varit på lite utflykt i Holland. Hon lyckades nämligen ta fel tåg men fick se en väldigt fin väderkvarn så det gjorde faktiskt inte så mycket.


Bildbevis på att hon lyckades ta sig till rätt stad!

Veckan har vi spenderat med bad, sol, glass, vattenkrig, filosoferingar, berg-och-dal banor, hästar, chokladfondant,  frukost på restaurang, färska holländska jordgubbar, dans och bara haft det riktigt bra helt enkelt!

     

Känns säga att det var riktigt fantastiskt att ha en bit av Sverige här, även om jag envisades med att prata engelska när jag vaknade upp varje morgon för att alla språk gör mig konfunderad. Och en 200 gramare Marabou Frukt&Mandel är ju alltid välkommen!

Och så avslutar vi det hela med en standardbild, två galningar som försöker se ännu galnare ut. Och som grädde på moset är denn bild tagen 05,27 på söndag morgon efter noll timmar sömn.

Se och njut!



Kom tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0